پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119458
اظهارات نفوذي فتنه‌گران درباره مجلس خبرگان
تاریخ انتشار : 1393/08/18 08:24:33
نمایش : 1252
نفوذي فتنه‌گران در دفتر آقاي هاشمي درباره مجلس خبرگان و انتخاب رئيس آن اظهارنظر کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، «غلامعلي- ر» گفت: قاعدتاً با سابقه، پيشينه و حضوري که ايشان در مجلس خبرگان داشته‌اند علي‌القاعده ايشان بايد انتخاب شوند و ديده شوند. اما همه چيز به شرايط چند ماه بعد باز مي‌گردد که ايشان شرايط و آرايش صحنه را به چه شکل ببينند.

وي مي‌افزايد: گمان من بر اين است که تا آيت‌الله هاشمي هست، حضورشان در اينگونه عرصه‌ها پررنگ باشد. اگر هم ايشان نخواهند، علي‌القاعده اعضاي مجلس خبرگان و مردم اين حضور را تمنا خواهند کرد و خواهند خواست که بيايند و تجربه سنگين و وزين خود را در اختيار مجلس خبرگان بگذارند.

مشاور هاشمي همچنين درباره اين سؤال که آيا اعضاي مجلس خبرگان درباره هاشمي اجماع مي‌کنند گفته است: بايد منتظر بود، تصور مي‌کنم در حال حاضر از نظر سابقه و منزلت نزد رهبري کسي به وزن و جايگاه آقاي هاشمي در خبرگان براي اين کار نباشد و فکر مي‌کنم همه آقاياني که در آنجا حضور دارند اين را مي‌دانند. من احساس ديگري ندارم و فکر مي‌کنم که اگر آقاي هاشمي احساس تکليف کنند، ايشان را انتخاب کنند. برداشت من اين است که در اين قضيه بر روي آيت‌الله هاشمي اجماع خواهد شد.

«غلامعلي- ر» در عين حال مي‌گويد هاشمي به خاطر سنش نبايد نامزد انتخابات رياست جمهوري ۹۲ مي‌شد. «هر کس به جاي ايشان بود چه به دليل شرايط سني و چه به خاطر مسائل کشور اين تصميم را نمي‌گرفت. خود ايشان هم مطرح مي‌کردند که جوانترها هستند. اما زماني که اقبال مردم را به خودشان، حجم خرابي‌هاي به جا مانده و اصلاحاتي که بايد انجام مي‌شد را ديدند، اين تصميم گرفته شد.

آقاي هاشمي چندي پيش در پي افشاگري مطبوعات درباره هويت ضد انقلابي يکي ديگر از مشاورانش (عبدالحسين هراتي) اعلام کرد که سوابق او را نمي‌شناخته است و از اين به بعد او را کنار مي‌گذارد. هراتي پس از مشارکت در فتنه ۸۸، در استراليا پناهندگي گرفت و همزمان در دفاع از منتظري، باند مهدي هاشمي و نهضت آزادي به حضرت امام اهانت کرد. اما پس از انتخابات ۹۲ به کشور بازگشت و در دانشگاه آزاد با حکم طه‌هاشمي، مدير مرکز اسناد اين دانشگاه آزاد شد که البته با اعتراض مطبوعات برکنار و بازداشت شد.

اما درباره اظهارات «غلامعلي-ر» شايان ذکر است که اتفاقاً بر اساس اجماع اعضاي مجلس خبرگان بود که آقاي هاشمي مجبور شد از رياست خبرگان کنار رود چه اينکه همراهي وي با فتنه‌گران و عدم مرزبندي با آنها مورد اعتراض اکثريت قريب به اتفاق اعضاي بصير مجلس خبرگان بود و دقيقاً به خاطر همين حساسيت آيت‌الله مهدوي‌کني (ره) که معمولاً از سمت و رياست گريزان است احساس تکليف کرد مصلحت‌نظام را بر دوستي ۵۰ ساله با آقاي هاشمي ترجيح دهد و پا به ميدان مسئوليت بگذارد اما در کنار همه اين واقعيت‌ها بايد گفت مسائل مربوط به مجلس خبرگان هيچ ربطي به فتنه‌گران آلت دست گروهک‌ها نظير آقاي «غلامعلي-ر» ندارد و آنها صرفاً از غفلت آقاي هاشمي سوءاستفاده مي‌کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html